Възможни проблеми и техните решения:
-=-=-=-=-=-=-=-
- не получавам писма, а хората които ми пращат получават следната грешка:
Your message to "e-mail" was automatically rejected:
Quota exceeded (mailbox for user is full)
причина: изчерпване на лимита на пощенската кутия на клиента(получателя)
решение: да изтрие старите си писма
-=-=-=-=-=-=-=-
при домейн ro-ni.net
- грешка при логване в услугите pop3 и imap
причина: използване на непълно потребителско име (user)
решение: потребителя да смени в настройките си потребителското
име от user на user@ro-ni.net
забележка: тази грешка не важи за домейни различни от ro-ni.net
-=-=-=-=-=-=-=-
Забележка: Писма маркирани като възможен спам, но допуснати за
получаване, ще бъдат автоматично поставени в папка Spam.
Тази опция може да бъде спряна по желание на клиента от уеб интерфейса
на адрес:
mail.домейна_на_клиента -> Настройки -> Филтри, като се изключи
правилото "Move Spam to Spam folder"
-=-=-=-=-=-=-=-
Текущи адреси и портове на пощенските услуги които се предлагат:
smtp mail.ro-ni.net 25 За клиенти с ип адреси на "Ро и Ни" не се изисква ауторизация, за всички останали се изисква.
smtps mail.ro-ni.net 465 За SSL/TLS, изисква изполване потребителско име и парола при изпращане.
submision mail.ro-ni.net 587 See RFC 2476 – Message Submission.
pop3 mail.ro-ni.net 110 Post Office Protocol 3
pop3s mail.ro-ni.net 995 Secure POP3 (SSL/TLS)
imap mail.ro-ni.net 143 Internet Message Access Protocol 4
imaps mail.ro-ni.net 993 Secure IMAP (SSL/TLS)
Потребителските имена за всички услуги са от вида - потребител@домейн!
Адрес на WEBmail. http://mail.ro-ni.net или http://mail.Вашият_домейн ако имате такъв