Възможни проблеми и техните решения:
-=-=-=-=-=-=-=-
- не получавам писма, а хората които ми пращат получават
Your message to email was automatically rejected:
Quota exceeded (mailbox for user is full)
причина: изчерпване на лимита на пощенската кутия на клиента
решение: да изтрие старите си писма-=-=-=-=-=-=-=-
при домейн ro-ni.net
- грешка при логване в услугите pop3 и imap причина: използване на непълно потребителско име (user)
решение: потребителя да смени в настройките си потребителското име от user на user@ro-ni.net забележка: тази грешка не важи за домейни различни от ro-ni.net-=-=-=-=-=-=-=-
Забележка: Писма маркирани като възможен спам, но допуснати за
получаване, ще бъдат автоматично поставени в папка Spam.
Тази опция може да бъде спряна по желание на клиента от уеб интерфейса
на адрес:
mail.домейна_на_клиента -> Настройки -> Филтри, като се изключи
правилото "Move Spam to Spam folder"
-=-=-=-=-=-=-=-
Текущи адреси и портове на пощенските услуги които се предлагат:
smtp mail.ro-ni.net 25
За клиенти с ип адреси на "Ро и Ни" не се изисква ауторизация, за всички останали се изисква. smtps mail.ro-ni.net 465
За SSL/TLS, изисква изполване потребителско име и парола при изпращане.submision mail.ro-ni.net 587
See RFC 2476 – Message Submission.pop3 mail.ro-ni.net 110
Post Office Protocol 3pop3s mail.ro-ni.net 995
Secure POP3 (SSL/TLS)imap mail.ro-ni.net 143
Internet Message Access Protocol 4imaps mail.ro-ni.net 993
Secure IMAP (SSL/TLS)Потребителските имена за всички услуги са от вида - потребител@домейн!